Virtuaaltuur vs klassikaline pildigalerii – kumb töötab paremini?

Virtuaaltuur vs klassikaline pildigalerii – kumb töötab paremini?

Virtuaaltuurid ja klassikalised kinnisvarafotodega pildigaleriid on mõlemad levinud viisid, kuidas tutvustada ruume, maju või majutusasutusi veebis. Kuid kumb neist päriselt paremini töötab? Selles postituses toome välja mõlema lahenduse plussid ja miinused ning jagame soovitusi, kuidas neid targalt kombineerida.

Klassikaline pildigalerii – tuttav ja kiire

Plussid:

  • Kiire ülevaade ruumidest

  • Lihtne vaadata igas seadmes

  • Toimib hästi aeglase internetiühendusega

Miinused:

  • Ei anna täpset ruumitunnetust

  • Ei vasta küsimustele nagu "kuhu see uks viib?" või "kui suur see tuba päriselt on?"

  • Võib jätta eksitava mulje (laia nurga objektiivid, stiliseeritud kaadrid)

Virtuaaltuur – kaasaegne ja kaasav

Plussid:

  • Kasutaja saab ise ruumis ringi liikuda

  • Annab tõelise ruumitunnetuse

  • Suurendab usaldust ja vähendab ebakindlust

  • Võimalik lisada infopunkte, mõõtmisi ja plaane

Miinused:

  • Vajab rohkem aega ja tähelepanu

  • Mitte kõik ei oska kohe navigeerida

  • Failimaht on suurem, mistõttu aeglane ühendus võib kogemust mõjutada

Virtuaaltuur – kaasaegne ja kaasav

Mida ütlevad tulemused?

Blogipostituses 12% rohkem broneeringuid tõime välja, kuidas USA majutusplatvorm Vacasa.com tegi A/B-testi, kus ühele grupile näidati ainult fotosid ja teisele ka virtuaaltuuri. Tulemuseks oli see, et virtuaaltuuri kasutajate seas tõusis broneeringute arv keskmiselt 12% võrra. See on tugev kinnitus, et parema ülevaate andmine tõstab usaldust ja kiirendab otsuseid.

Tulemuseks oli see, et virtuaaltuuri kasutajate seas tõusis broneeringute arv keskmiselt 12% võrra.

Kuidas neid kombineerida?

Parim tulemus sünnib sageli siis, kui virtuaaltuur ja kinnisvarafotod töötavad koos. Fotod tõmbavad tähelepanu – need on esimesed visuaalid, mida inimene näeb kinnisvaraportaalis või Google'is. Virtuaaltuur aitab süveneda, kui huvi on tekkinud.

Soovitame järgmist struktuuri:

  • Avalehel olgu esimesena professionaalne foto – see tõmbab tähelepanu.

  • Maandumislehe alumises on võimalus avada virtuaaltuur – see aitab kaasa süvenemisele neile, kes nendest ruumidest on sügavamalt huvitatud.

  • Tuuris sees lisainfopunktid, plaanid ja kontaktandmed – et huvi ei katkeks.

Blogis Kuhu panna 3D-tuur veebilehel? selgitame täpsemalt, miks virtuaaltuuri nähtavus veebilehel mõjutab selle mõju. Kui kasutaja ei leia tuuri kohe, ei kasuta ta seda üldse. Meie kogemus näitab, et tuur peab olema kas kohe nähtaval või lahti klikitav ilma kerimiseta.

Virtuaaltuur ei asenda fotosid, aga kinnisvarafotod

ei saa kunagi asendada tuuri.

Kui soovid rohkem broneeringuid, paremat konversiooni ja suuremat usaldusväärsust, kasuta mõlemat. Professionaalsed kinnisvarafotod loovad esmamulje, virtuaaltuur kinnitab huvi ja aitab teha otsuse.

Virtuaaltuur ei asenda fotosid, aga kinnisvarafotod  ei saa kunagi asendada tuuri.

SOOVID MÜÜA KINNISVARA ILMA MAAKLERITA?

Kui plaanid müüa kinnisvara, siis aitame ära teha kõik vajaliku ühe hea müügikuulutuse kokkupanekuks - virtuaaltuuri ja kinnisvarafotod .

Magrey OÜ - Reg. kood 11051369 - KM EE100922800 - Kinnisvara fotograaf